28 Mart 2010 Pazar

MAVİLİ YAZMA OYASI




6 yorum:

Gelibolu17 dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım.yemeni oyası çok güzel olmuş.
iyi günlerde kullansın sahibi...
sevgiler selamlar

CEYLAN dedi ki...

ellerine sağlık.böyle küçük kibar oyaları çok seviyorum..

yaseminlerim dedi ki...

Canim hayirlisi olsun allah kucagina almak nasip etsin cok sevindim benimle duygularini paylasmak cok guzel tesekkur ederim bitanem mutlu bir hafta gecirmen dilegiyle sevgiler...

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine ve emeğine sağlık. Çok şık olmuş. Renklere ve uyumuna bayıldım. İyi günlerde kullanılsın.
Sevgiyle kal.

nurşen dedi ki...

Selamlr,ayyy ben biliyorum bu yemeni oyasını,yıllar önce rahmetli annem için yapmıştım ve sıkiğne çok diyede sinir olmuştum :) emeğine sağlık canım
Sevgiler

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba elınıze sağlık ıyı gunlerde kullanın