28 Nisan 2010 Çarşamba

AJURLU BEBEK YELEĞİ









6 yorum:

Elzemhobby dedi ki...

Bu modelden 97 de örmüştüm kızıma ama elimde model yok şu anda.İyi ki buldum .Ellerine sağlık arkadaşım.

Gelibolu17 dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık...
ayrıca müjdeli haberinizede sevindim..
anneanne oluyormuşsunuz.
hayırlısı olsun..Allah kurtarsın inşalah..
sevgiler,selamlar...
bu cicilerdee toruna galiba?
iyi günlerinde giysin..

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok şık ve şirin olmuş.
Yorumlardan torun sahibi olacağını okudum. Allah güle güle büyütmenizi nasip etsin.
Sağlıklı, hayırlı, hayat dolu, başarılı, neşeli bir torun olsun inşallah.
Sevgiyle kal.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

emeğinze sağlık çok şık olmuş.sevgiler.

celiabe dedi ki...

LA FELICITO POR SU BLOG Y SUS TRABAJOS.¡¡¡
SALUDOS CELIA DE URUGUAY

ladygreenriver dedi ki...

buna bittim işte.rengi de süper..ellerine saglık canım...