22 Ekim 2010 Cuma

ÇİÇEKLİ ŞAL











13 yorum:

Gelibolu17 dedi ki...

CANIM MERHABA SAYFAMDA SENİ BEKLEYEN BİR ÖDÜLÜN VAR ALIRSAN SEVİNİRİM.SELAMLAR

ARAMIZA DÖNDÜĞÜNEDE ÇOK SEVİNDİM.ÖZLEMİŞTİM SENİ:)

Gelibolu17 dedi ki...

yemek blogunda ablam söylemeyi unuttum

orenanne dedi ki...

ooocanım benim harike bir şel renginede bayıldım nasılsın sende elefonun yazsana araymıyorum seni numaran kaybolan hatla gitti bu arada kının nasıl bebek kızmı erkekmı yazmamışsın öpuyorum

yasemin dedi ki...

Selamlar can dostum pembe salin cok harika ellerine saglik lohusalik herhalde kiz icin gule gule kullansin ,,,Bana adresini yazarmisin lutfen bekliyorum sevgiler.

mavilale dedi ki...

şal çok güzel olmuş ellerine sağlık buna çok benzeyen bir lif örmüştüm bende ayrıca yeniden hoşgeldin aramıza hayırlı günler

GÜLOANNE dedi ki...

gerçekten çok hoş olmuş şalın rengide çok tatlı ellerine sağlık arkadaşım

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle hoş geldin. Dilerim sağlık problemlerini çözmüşsündür.
Ellerine sağlık. Rengide, şeklide çok güzel. İyi günlerde kullanılması dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

acaba bu şalın yapımını daha ayrıntılı anlatabilirmisiniz nerden başlıyo nerden bvitiyo çiçekler nasıl oluşuyo son zamanlarda gördüğüm şallar içinde en çok bunu beğendim ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

merhaba şalı çok beğendim modelini çıkarmaya çalıştım ama yapamadım örneği biraz anlatırsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

çiçekli şalın nasıl yapıldığını şema ve anlatarak gösterin modeliniz çok hoşumuza gitti.

Adsız dedi ki...

isimsiz dedi ki...
çiçekli şalın en kısa zamanda açıklamalı modelini istiyoruz



31/10/2012

Adsız dedi ki...

lütfen pembe çiçekli şalın yapılışını yayınlarmısınız çok beğendim çok kişiler istemiş niye yapılışını anlatmıyorsunuz merakla bekliyorum

Nevinin Atölyesi dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok farklı bir model. Yalnız, şemalı yapılışını paylaşırsanız sevinirim.