26 Ekim 2010 Salı

TIĞ İŞİ LİZÖZ





































8 yorum:

mavilale dedi ki...

çok şık görünüyor canım ellerine sağlık roba kısmını daha detaylı çekebilirmisin nasıl bir model var pek anlamadım yardımcı olursan sevinirim birde en son olarak sayı verebilirsen sevinirim
çok teşekkür ederim

yaseminlerim dedi ki...

Ellerine saglik canim lizoz harika oldu gule gule kullanasiniz sevgiler.

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

ellerine sağlık, maalesef benim hiç öyle el becerilerim yok...

fisunlahersey dedi ki...

sevgili nadide merhaba,nasılsın?
umarım iyisindir,görüşemedik uzun zaman geçti üzerinden...
tığ işi herzaman çok kolay ve pratik gelmiştir bana,senin lizözünde harika görünüyor canım,hem pratik hemde şık e daha ne olsun demi :)

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel ve şık. Güle güle giyinsin.
Sevgiyle kal.

Filiz dedi ki...

merhaba çok güzel bir çalışma olmuş emeğinize sağlık.ben de örgü örmeyi çok severim,ördüklerimi paylaştığım bloguma sizi de beklerim...

filizinevi.blogspot.com

görüşmek üzere,mutlu pazarlar dilerim:)

GÜLOANNE dedi ki...

Merhaba size, ailenize ve tüm sevdiklerinize öncelikle sağlıklı sonra da mutlu bir bayram diliyorum:)...

Adsız dedi ki...

lütfen çiçekli şalın yapılışını ayrıntılı şekilde anlatırmısınız gerçekten çok güzel olmuş