6 Temmuz 2011 Çarşamba

MOTİFLİ HIRKA-BOLERO



















6 yorum:

maria dedi ki...

COK ,COK GUZEL
MARI

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel bir çalışma.. kullandığın ipten ve kullandığın motif sayılarından bahsedersen sevinirim...elelrine sağlık...

yaseminlerim dedi ki...

Canim bolero harika olmus pembis pembis bayildim ornegi de super ellerine saglik gule gule kullanasin sevgiler:))

MARİFETANE dedi ki...

Harika bir bolero olmuş canım çok beğendim ellerin dert görmesin sağlıkla kullanılsın..

Meral Sanatevi dedi ki...

Hanımlarımızın marifetlerini görünce çok şaşırıyorum ne kadar güzel olmuş çok da ince şişle örmüşsün ellerine sağlık...

Meral Sanatevi dedi ki...

Canımmm senin bloğun olduğunu bilmeden yorum atmıştım bana attığın yorumdan bu sayfa açılınca çoook şaşırdım sende az marifetli değilmişin hani yorum yerinde neden bloğunun adı ve resmi yok onu koymaya çalış...