2 Ekim 2011 Pazar

AHŞAP BOYAMA TEPSİ







3 yorum:

MARİFETANE dedi ki...

Ahşap boyama işinde de süpersin cnaım ellerine sğalık tepsi çok şık olmuş..

NURDAN dedi ki...

Selam Ablacığım,

Kaç gündür seni ihmal ettim, biliyorum. Giripte bir yorum bırakamadım güzel yayınlarına. Utanmaz kardeşim ben. Ama benim ablam bir tane. Biliyor ki kardeşinin başını kaşıyacak zamanı yok.Ama biraz düzene girdi herşey. Daha sık ziyaret edip, söz bundan sonra her ürüne yorum yazacağım. Ellerin dert görmesin şekerciğim. Bakıyorum da sıraya koymuşsun, bir ahşap boyama, BİR MASAL HANIM'a. Seviyorum seni.

NURDAN

biraydamasalı dedi ki...

merhaba
elişleriniz çok güzeller.tepsilerinizde öyle.bende ahşap boyama yapıyorum.çok profesyonel değiller ama bana yetiyor:)sizin dekopaj resimlerinize bayıldım.rica etsem bana mail atıp benimle paylaşabilirmisiniz...sevgiler