7 Şubat 2012 Salı

PEMBE BEBEK YELEĞİ











8 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

yeleğe bayıldım.. ben de kızıma örmeliyim...

gelinsepeti dedi ki...

çok hoş olmuş elinize sağlık

ozlems.corner dedi ki...

Pembiş pembiş çok güzel olmuuşş...

Elisi Defteri dedi ki...

Çok beğendim, harika olmuş, ellerinize sağlık.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Sayfanı keşfettiğime sevindim..
Sevgiler.
Takibindeyim..
Ellerine sağlıkkkkk.

Maga.Mega.e.Fios ~> CrOcHê dedi ki...

Oi vim conhecer o seu blog e fiquei encantada com tantas coisas lindas!! Parabéns, já estou te seguindo!! Aproveito e te convido a vir conhecer o meu cantinho tb!!
Fique com Deus

bjão
Cássia

Maga.Mega.e.Fios ~> CrOcHê dedi ki...

www.magamegaefios.blogspot.com

bjão
Cássia

aso9099_38 dedi ki...

ÇOOOK güzell olmuşş bayıldım doğrusu? bende örmek istesem anlatabilir misiniz acaba?