9 Eylül 2012 Pazar

KÜÇÜK HANIMLARA HIRKA













11 yorum:

Seher'in Örgüleri dedi ki...

Cok güzel bayildim ellerinize emeginize saglik,rica etsem anlatirmisiniz yapilisini,sevgiler

Şengülce dedi ki...

Annem bayıldım bebişlere her şey güzel oluyor emeğine sağlık sevgiyle kal..

Cihan dedi ki...

merhabalar
uzun zamandir ilk defa bu kadar hos orulen bir takim gordum
orgu urmeyi bende cok seviyuorum
sonra blogunuzu uzun uzun incelicem
sevgiler

Ayten dedi ki...

Çok değişik,çok güzel.Ellerinize sağlık:)))

marifetli hanımlar klübü dedi ki...

çok güzel olmuş. hemrengi hem modeli çok güzel. ellerinize emeğinize sağlık

Sümeyye dedi ki...

Mükemmel olmuş ellerine saglık. Normade her örgüyü kolay kolay begenen biri değilim. Ama buna ilk görüşte mest oldum. Harika valla ne diyeyim...

Nalan Ünal dedi ki...

son zamanlarda gördüğüm en güzel örgü hırka bu oldu, çok sevimli olmuş çook ellerinize sağlık:)

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine emegine saglik cok güzel ve zarif bir elbise örümüssün.
Blogunda gezmege doyamadim, bir bebek patigi modeli araken burda buldum kendimi. Ama galiba patik modelin yok sanirim, varsa linki yazarsan bana sevinirim, torunuma isliyecegim, sevgiler....

butikrabia dedi ki...

Merhaba,
Emekleriniz çok güzel.Ellerinize sağlık.
Mutlu yıllar dilerim...

sevgibutik dedi ki...

Klasik hırkaların dışında, ayrı bi havası var.Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.En kısa zamanda ben de örmeyi düşünüyorum.Sevgiler, selamlar...
sevgibutik.blogspot.com

Yasemin Akar dedi ki...

çok sevimli elinize sağlık